پیام تبریک بمناسبت ورود آزادگان
1396/05/26


26 مرداد ۱۳۶۹، برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و یوم اللّه دیگری متولّد شد. ثانیه های انتظار به کندی می گذشت. شهر به استقبال پرنده های مهاجر آمده بود که در سال های سخت هجران از وطن، بال و پر خود را در زیر شکنجه های کفر شکسته بودند .
یکی از روزهای به یاد ماندنی دوران دفاع مقدس، روز26 مردادماه است که صنوبران صبور به آغوش میهن بازگشتند. آری، بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی، تابستان گرم را به بهاری زیبا  بدل کرد. بهاری که عطر گلهای سرخ را در هوای وطن پراکند و انتظار را پایان بخشید تا بار دیگر حقانیت پیروزی خون بر شمشیر بر تمامی جهانیان اثبات شود و در باور همگان، این نکته بارور شود که ما میراث دار آزادی و آزادگی مولایمان امام حسین(ع) هستیم و تا آخرین قطره خونمان بر این عقیده پایدار مانده و خواهیم ماند .

آزادگان ما، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند

رییس و اعضای شورای اسلامی استان آذربایجان غربی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و نیز حماسه آزادسازی شهر پاوه از لوث وجود ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی، این روز را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)و امت حزب الله و آزادگان سرافراز به ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت تبریک عرض می نمایند.