قول مساعد قالیباف برای تسریع در بررسی طرح‌های شورای عالی استان‌ها در مجلس
1402/11/12

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، شهرام دبیری رئیس شورای عالی استان‌ها، در حاشیه بیست و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شد در جمع خبرنگاران ضمن تشریح کلیات جلسه گفت: امروز ریاست محترم مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه اجلاس شورای عالی استان‌ها بود.
وی افزود: نمایندگان شورای عالی استان‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت یکپارچه شهری و ساختار شوراها صحبت کردند. درخواست‌ها و پیشنهادات مطرح شد و از آنجایی که طبق قانون شورای عالی استان‌ها می‌تواند طرح و لایحه به مجلس و دولت ارائه کند مواردی که جزو اولویت‌های ما بود مشخص شد.
رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: آقای دکتر قالیباف نیز قول مساعدی برای همکاری به ما دادند و مقرر شد در اولین فرصت در دستور کار مجلس قرار گیرد.
دبیری با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس از سوی شوراها و شهرداری‌ها در حال انجام است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم برای ارتقاء جایگاه شوراها و مجلس اقدامات لازم را انجام دهیم و از آنجایی که مردم ما لایق بهترین‌ها هستند امیدوارم همکاری دو پارلمان منجر به بهبود وضعیت مردم و کشور شود.