مصوبات جلسه شماره 16 مورخ 94/01/26

موضوع مصوبه

عنوان مصوبه

مقرر گردید مراسم بزرگداشت روز ملی شوراها به صورت غیرمتمرکز و با محوریت شورای اسلامی شهرستانها و فرمانداران محترم حتی الامکان در روز نهم اردی بهشت ماه در 17 شهرستان برگزار گردد. مقرر گردید سپاسگزاری از تلاشهای اعضاء محترم شوراهای شهر و روستا با تقدیم لوح سپاس با امضاء مشترک رئیس شورای اسلامی استان و مدیران کل محترم شهری و روستایی به تمامی اعضاء شوراهای اسلامی استان انجام پذیرد .


مقرر گردید با هماهنگیهای لازم از مدیران کل محترم ، رؤسای محترم سازمانها و ادارات استان برای حضور در مراسمِ شهرستانها دعوت به عمل آید .
مقرر گردید از خانواده شورائیان فقید توسط شورای اسلامی استان و مدیران محترم شهری و روستایی و همچنین بانوان عضو شورای اسلامی روستاهای استان از طریق مدیرکل محترم دفتر امور روستایی و شوراها تقدیر شایسته به عمل آید .
مقرر گردید با هماهنگیهای لازم نسبت به اجرای برنامه های متنوع خبری و تحلیلی در خصوص حوزه عملکرد شوراها از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و مرکز مهاباد و با حضور مسئولین مربوطه و اعضای شوراها و همچنین استفاده از زیرنویس برای بزرگداشت این روز اقدامات لازم معمول گردد .
مقرر گردید با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، در یکی از جمعه های 4 یا 11 اردی بهشت ماه 94 سخنرانی قبل از خطبه ها به ارائه گزارش توسط اعضاء شورا تخصیص یابد.
مقرر گردید حتی الامکان نمایندگان سطوح مختلف شورایی در اجلاس کشوری روز بزرگداشت شوراها که با حضور ریاست محترم جمهوری در تهران برگزار خواهد گردید ، حضور داشته باشند.
طرحهای مصوب شورای محترم عالی استانها طرح و به استحضار اعضای محترم رسید .