مصوبات جلسه شماره 5مورخ 93/01/27

موضوع مصوبه

عنوان مصوبه

مقرر گرديد به نحو شايسته و مقدور از قهرمانان ورزشي استان در سطوح ملي و بين المللي تقدير لازم از طرف شوراي اسلامي استان به عمل آيد. مقرر گرديد ضمن تشكر از صدور احكام شهرداران استان ، صدور احكام دهياران و تسريع در موضوع و رفع اختلافات احتمالي پيگيري لازم به عمل آيد . با عنايت به قطع اشجار و بهره برداري غير اصولي از جنگلهاي سردشت در ايام تعطيلي آغاز سال جديد ، پيگيري لازم از ادارة كل منابع طبيعي استان براي جلوگيري از موارد مشابه انجام پذيرد. مقرر گرديد مجدداً در خصوص تأمين مالي شوراهاي اسلامي شهرستانها از منابع مربوطه و قانوني پيگيري هاي لازم به عمل آيد . با توجه به عدم صدور كارتهاي شناسايي شوراهاي اسلامي شهرستان و استان و برخي شهرها مكاتبه و پيگيري لازم معمول گردد . با عنايت به ظرفيتهاي قابل توجه استان مقرر گرديد نسبت به پيگيري هاي لازم در خصوص اهتمام به سرمايه گذاري و مشاركت و همچنين تهيه و تأمين بسته هاي معرفي ظرفيتهاي موضوع با همكاري مسئولين ذيربط اجرايي براي تمامي شهرستانها اقدام شايسته و تعامل مناسب معمول گردد . با توجه به ارائه زمان بندي جلسات شوراي عالي استانها ، جدول زمانبندي جلسات شوراي اسلامي استان با تغييراتي به تصويب رسيد . به مناسبت فرارسيدن نهم ارديبهشت روز ملي شوراها ، مقرر گرديد با رعايت صرفه جوئيهاي لازم جلسات و همايش هاي شايسته در شهرستانها و با همكاري فرمانداريهاي محترم و شوراهاي اسلامي شهرستانها و شهرهاي مراكز شهرستانها و شهرداريهاي مربوطه برگزار گردد .

مقرر گرديد به ترتيب اولويت و فرصت ، در جلسات آتي از مديران كل و رؤساي سازمانهاي ذيل جهت حضور در جلسات شوراي اسلامي استان دعوت به عمل آيد .

آب و فاضلاب شهري و روستايي ، راه و شهرسازي ، شركت آب منطقه اي ، آموزش و پرورش ، جهادكشاورزي و منابع طبيعي ، حفاظت محيط زيست ، ميراث فرهنگي و گردشگري و صنايع دستي

 نامه شماره 5183/92 مورخ 25/12/92 شوراي عالي استانها در خصوص ايجاد دروازه قرآن در ورودي شهرها طرح و به شوراهاي اسلامي شهرهاي مراكز شهرستانها ابلاغ گرديد . جلسه ششم شوراي اسلامي استان در روز چهارشنبه تاريخ 24/2/93 برگزار خواهد شد .